HAPPINESS

    Clica sobre la imatge per veure'n més

Els objectius principals d'aquest bloc són:


  • Aprendre a identificar la felicitat: què, quan, qui, com, per què i on ens sentim feliços.
  • Trobar eines i estratègies artístiques que em permetin expressar la felicitat.
  • Cercar recursos i activitats que permetin als infants identificar, gestionar i potenciar aquesta emoció.
  • Potenciar la creativitat individual i grupal.

La primera activiat consisteix en dibuixar aquelles coses que ens fan sentir bé a post-it de colors: gelats, patinets, la música, la família, la mascota, etc. A grans trets les temàtiques escollides són: família, mascotes, temps lliure, esport, música, natura i amics.








La segona activitat consisteix en escoltar tres fragments d'obres musicals, escollir-ne una i pintar damunt la partitura de l'audició seleccionada. Cal destacar que els infants en sentir la música es mouen lliurement per l'aula i d'aquesta forma expressen la felicitat de forma subjectiva. Les audicions escollides han estat:

1. Sonata en Do Major de Mozart.
2. Alla Turca de Mozart.
3. Serenata núm. 13 de Mozart.

S'han escollit obres en tonalitat major, amb moviments allegro o allegretto en la seva totalitat o en la majoria de les parts per tal de transmetre aquesta felicitat. Totes les obres pertanyen a l'època del Classicisme. En aquest període històric la música es caracteritzava pel seu caràcter lleuger, equilibrat i optimista



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada